Blog

Sledite naše inovacije in tehnološke rešitve
Zakaj so rokavice brez pudra najboljša izbira za vašo varnost?
Blog

Zakaj so rokavice brez pudra najboljša izbira za vašo varnost?

Pri zaščiti rok v profesionalnih okoljih je izbira pravih rokavic ključnega pomena.

Več  
Blog

Uporaba pravega trdilca

Ena najpogostejših napak v avtoličarskih delavnicah je napačna izbira trdilca pri pripravi dvokomponentnih sistemov.

Več  
Uporaba pravega trdilca
Pravilna uporaba kita
Blog

Pravilna uporaba kita

Prvo napako pri uporabi kita lahko naredimo že takoj po odprtju posode, ko na površini kita zagledamo tekočino.

Več  
Blog

Masking the vehicle (EN)

Applying paper and tape to a vehicle to protect it from overspray may seem basic, but a poor masking job can adversely affect the quality of the paint job and increase the need for rework.

Več  
Masking the vehicle (EN)
Saves 50% of the time. (EN)
Blog

Saves 50% of the time. (EN)

With direct-to-plastic you can save up to 50% of the time needed for plastic part repair.

Več  
Blog

What is a SMART REPAIR? (EN)

A “SMART REPAIR” is a very common expression in the automotive sector. What is it about?

Več  
What is a SMART REPAIR? (EN)
Meet Rachel, our brand ambassador (EN)
Blog

Meet Rachel, our brand ambassador (EN)

Rachel shows passion in what she is doing and is a great example for new technicians entering the industry.

Več  
Blog

Kako obnoviti vaše žaromete

Set je uporaben za obnovo vseh vrst žarometov ali kot odlična zaščita žarometov na novih vozilih, s čimer se podaljša življenjska doba žarometa.

Več  
Kako obnoviti vaše žaromete
5 BODY SHOPS PRECAUTIONS IN RESPONSE TO CORONAVIRUS (EN)
Blog

5 BODY SHOPS PRECAUTIONS IN RESPONSE TO CORONAVIRUS (EN)

As travel options such as flying and public transportation are becoming limited, people are even more dependent on their vehicles for work and to take care of their daily lives. Here are 5 precautions to take in your auto body repair shop to prevent spreading of the virus.

Več  
Blog

TRENDI V INDUSTRIJI PREMAZOV

Čeprav poraba premazov za nove avtomobile že 2 leti pada, je poraba avtoličarskih materialov zadnja leta v porastu.

Več  
TRENDI V INDUSTRIJI PREMAZOV
Business cup 2020
Blog

Business cup 2020

Preteklo soboto se je dogajalo, namreč se je naša ekipa udeležila turnirja "Poslovne lige" v malem nogometu in med močno konkurenco iz cele Slovenije (14 ekip) z dvema zmagama od štirih osvojila 5-8. mesto.

Več  
Blog

Vzdrževanje ličarske komore

Nepravilno vzdrževanje komore lahko pripomore k nepotrebnim in dragim zastojem, nevarnim delovnim pogojem in zvišanju stroškov za posamezno ličarsko popravilo. Slabo vzdrževana komora prav tako ne bo pripomogla k doseganju dobrih rezultatov, kar bo imelo za posledico nezadovoljne stranke, podaljšan cikel popravila in znižanje kvalitete barvanih avtomobilov.

Več  
Vzdrževanje ličarske komore
5 nasvetov za zaščito avtomobilske barve jeseni
Blog

5 nasvetov za zaščito avtomobilske barve jeseni

Jesen je tu. Deževje, suho listje in veter pa ne ogrozijo samo stanja cest in voznih razmer, pač pa moramo poskrbeti tudi za svoje avtomobile, predvsem karoserijo.

Več  
Blog

Uporaba ustreznega trdilca in redčila

Se vam kdaj pri delu zgodi, da rezultat ni takšen kot je bilo obljubljeno? Se vam zdi, da rezultat ni enak kot včeraj?

Več  
Uporaba ustreznega trdilca in redčila
Pomembnost mešalnega razmerja v dvokomponentnih sistemih
Blog

Pomembnost mešalnega razmerja v dvokomponentnih sistemih

Ne glede na to ali gre za brizgalno polnilo, prozorni lak ali kateri koli drug dvokomponentni sistem, je potrebno pri pripravi materiala vselej dosledno upoštevati predpisana mešalna razmerja.

Več  
Blog

TRENDI V INDUSTRIJI PREMAZOV

Čeprav poraba premazov za nove avtomobile že 2 leti pada, je poraba avtoličarskih materialov zadnja leta v porastu.
RAST PORABE AVTOLIČARSKIH MATERIALOV

Čeprav poraba premazov za nove avtomobile že 2 leti pada, je poraba avtoličarskih materialov zadnja leta v porastu.

Svetovna poraba avtoličarskih materialov je v letu 2018 zrasla iz 8,85 na 8,98 milijard EUR glede na leto poprej in je znašala skoraj 0,81 milijonov ton. V nasprotju s porabo premazov za prvo vgradnjo, kaže poraba materialov za ličarska popravila počasno ampak stalno rast. Po projekcijah naj bi količine do leta 2022 dosegle mejo 0,9 milijonov ton, do leta 2023 pa kar 0,93 milijonov ton.

V tem trenutku so največji porabniki avtoličarskih materialov na področju Azije in Pacifika, sledijo pa Severna in Južna Amerika. Tržišči Bližnjega vzhoda in Afrike pa naj bi bili v naslednjih petih letih izkazovali najhitrejšo rast prodaje oz. porabe avtoličarskih materialov. Pričakovano je, da bo poraba materialov v avtomobilski industriji tudi dolgoročno naraščala, saj naj bi se poraba v prvo vgradnji in poraba za barvanje plastičnih delov zopet okrepila po letu 2020 in že v letu 2021 dosegla nivo iz leta 2017. Obseg trga naj bi do leta 2023 obsegal letno proizvodnjo 3,4 milijonov ton. Od tega naj bi premazi za prvo vgradnjo predstavljali 60%, avtoličarski materiali 27% (930.000 ton) in premazi za plastične dele 13%.

V PRVOVGRADNJI DOMINIRAJO PREMAZI NA VODNI OSNOVI, MEDTEM KO AVTOLIČARSTVO OSTAJA V DOMENI PREMAZOV NA OSNOVI ORGANSKIH TOPIL.

Medtem ko je večina premazov za novo vgradnjo na vodni osnovi predvsem zaradi evropske in severnoameriške zakonodaje, pa je v avtoličarstvu in barvanju plastike še vedno v ospredju kemija premazov na osnovi organskih topil. Po ocenah bi naj bilo na osnovi organskih topil v avtoličarstvu še vedno prisotnih 76 % vseh materialov, v segmentu barvanja plastike pa je odstotek celo 79%.

ČISTE AKRILNE SMOLE NAJBOLJ POGOSTI

Največji delež uporabljenih smol v vseh treh segmentih s 40% predstavljajo akrilne smole. Za nove avtomobile se porabi 33% čistih akrilnih smol, 30% epoksi smol in 20% poliuretanov. V segmentu avtoličarskih materialov imajo čiste akrilne smole 40% delež, z 28% sledijo poliuretani in 17% poliestri. V segmentu barvanja plastičnih avtomobilskih delov predstavljajo čiste akrilne smole levji delež, t.j. 62% trga. Drug najbolj uporabljen tip smole so poliuretani (15%).


Slika1

Slika2

(Povzeto po: European Coatings Journal 10-2019)

Novice

Razvijajte skupaj z nami.
Postanite naš partner.

Vsem našim distributerjem zagotavljamo dolgoročno sodelovanje, nudimo treninge v našem trening centru, tehnično dokumentacijo v lokalnem jeziku. Podprli vas bomo pri nastopu na trgu, tako prodajno kot marketinško.

Kontaktirajte nas  
ESRR